teisipäev, 28. jaanuar 2014

"I live in my own little world. But its ok, they know me here."





Tegelikult on inimene ise suurema osa oma probleemide tekitajaks. Tahame seda või mitte, nii see on. Me lihtsalt oleme loodud selliseks. Ma vahel mõtlen, et kui palju see maailm, mida mina näen, erineb teiste omast. Vahest elan ma hoopis mingis oma imelises maailmas, kus polegi nii palju halba, sest ma lihtsalt ei märka seda. Ausaltöeldes otsin ma alatasa kõiges just head, ja tavaliselt leiangi. Võib-olla peaksin ma just õnnelik olema, et näen ainult valitud asju.

See ei ole mina

Vahel ma tahaks kuidagi inimesi tõugata, et nad mõistaksid, et meie ümber on nii palju ilusat loodust ja head muusikat, armsaid inimesi ja häid raamatuid ja... tueb need lhtsalt enda jaoks üles leida. Vahel on valus vaadata täies elujõus inimesi oma võimalusi lihtsalt maha mängimas. Nad üütlevad: "ma ei viitsi", "ma ei saa".Mida sa ei saa? Saad küll, lihtsalt võta end kokku ja püüa elada. Võta midagi ette. Kobi oma mugavustsoonist välja ja vaata ringi: sa oled tegelikult õnnelik! Kas pole nii?

Ma püüan olla hea eeskuju.

Ta on üksik hunt, ta on oma karja poolt hüljatud, sest on vigane ega suuda korralikult jahti pidada. Ta on jäänud oma saatusega omapead ja ta on sunnitud leidma lahendusi, mis talle on kõige paremad. Ainult tema ise oskab neid leida, sest ta on oma saatusega üksi ja ainult tema teab, kuidas on kõige parem. 

Liigsele pingele järgneb alati langus - pinge murdub ning valus on, kui see langus ei olegi mitte nii väga valus, vaid sa peaaegu ei tunnegi seda. See on lihtsalt lämmatav.


Kogu aeg on lihtsalt liiga palju vaja teha. Mõnikord tahaks, et elu seisma jääks ja ma võiks lihtsalt magada. Ja siis sooviks veel, et ei oleks nii pime. Et oleks rohkem päikest ja valgust. Ma lihtsalt ei talu seda pimeduse aega, sest mul on siis kogu aeg tunne, nagu tahaks mitmeks kuuks talveunne vajuda.

Nädalavahetusel käisin kinos "Nümfomaani" esimest osa vaatamas.See oli tõesti midagi täiesti uut kinolinal.

Ning kas ma jõuan "Tõe ja õiguse" homseks läbi loetud? Jah, kindlasti, sest miks magada kui saab ka raamatut lugeda...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar